Dagar till Thailands-resan

Helgen

Lördagen blev bättre än förväntat. Mamma fick komma hem från sjukan så åkte ut och åt lunch i Torslanda. Sedan blev de hem på en power-nap. Sofia hade bjudit med mig på hennes kompis födelsedagsfest. Åkte med och det visade sig att ahn fyllde 40år så det var massa goa snittar, tilltugg, bål, quiz plus att han bjöd på massa öl & vin. Vi kom dit kl 19, åkte hem kl 00. De va väldigt trevlig och en lagom kväll. Det gick sådär för mig & Fia på Quizen, 6rätt av 21frågor=) i vårt försvar så var det väääligt svåra frågot och dom andra hade inte så många rätt heller.







På söndagen var jag i Torslanda hela dagen. Det blev mys, grillning och massa god mat. Christer min morbror kom också. Jätte härlig söndag med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0