Dagar till Thailands-resan

Orolig natt

Sovit konstigt inatt. Yrat och haft konstiga drömmar. Skönt att det bara är en tidigt uppgång till imorgon sedan är det helg. Och efter det kommer 2st 4dagars arbetsveckor.

Nu är de väldigt lugnt på jobbet. Har tagit tag i det här med mellanmål som jag varit så kass på att käka på jobbet. Så igår köpte jag naturella nötter som jag har med. Men fy fan va dom smakar. Får brytningar. Fick i mig typ 5 nötter får fan vara bra. Men, men vill man vara fin får man lida pin.




Har tröttnat på svarta kläder nu. Älskade svart innen men nu vill jag har färg. Gärna brunt, vitt, off white. Kikar runt lite på Nelly och blivit lite kär i en klänning.
Vill ha den men vet inte om jag skall klicka hem den, va tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0