Dagar till Thailands-resan

Sjukan

Igår efter jobbet åkte jag till 421. Köpte en fin sjal till mamma och lite tidningar, fika, drickor, godis. Sedan åkte jag, Pappa, Ninni till Sahlgrenska och hälsade på mamma. Hon har mått jätte illa efter operationen. Vi fikade & tjötade. Jag gillar inte alls sjukhus. Gillar inte att se någon med nålar och så heller.



Pratade precis med mamma och hon mår iaf mycket bättre idag. Hoppas hon får åka hem imorgon. Mamma har ju jobbat i köket på Sahlgrenska så hon har massa vänner där som skickar upp massa lyxmat och fler efterrätter på hennes bricka=) Dom ringer innan varje måltid och frågar vad hon vill ha för mat och äta. Hehe personalen på avdelningen va lite paffa först när dom lyfte på locket till mammas bricka. Tänkte jag skulle åkt och hälsat på nu på rasten men hon hade så många vänner som skulle komma så jag hoppar det tror ja. Förhoppningsvis får hon kommer hem imorgon ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0